פורום אבנר שטמר, משרד עורכי דין |
רשלנות מצד חברת פלאפון
| |||||
שלום רב, לפני כשנתיים אחותי ואבי ביצעו עסקה על 6 מכשירים מול חברת פלאפון(כאשר הם הלקוחות והעסקה בוצעה על שמם!) לאחר תקופה מסויימת עקב בעיה בחשבון הבנק של אחותי, התבקשתי ע"י משפחתי היקרה לשלם את חשבון הסלולרי. כמובן שנעניתי בחיוב. לאחר כשנה התנתקנו אני ומשפחתי מחברת פלאפון עקב הבטחות שקריות של הנציג אשר ביצע לנו את העסקה. כמובן שהניתוק גרר חוב וקנסות יציאה. לפני מס' חודשים קיבלתי תיק הוצאה לפועל מחברת פלאפון על שמי! שעלי לשלם להם חוב העומד על כ33,000 ש"ח. מה שמוזר בכל הנושא הוא, שאינני הלקוח מעולם לא הייתי הלקוח, לא חתמתי על שום הסכם/חוזה ו/או על העברת בעלות על שמי! ומעולם לא הייתי אפילו במרכז שירות לקוחות של פלאפון(מכיוון שאינני הלקוח) נתבקשתי ע"י חברת פלאפון ליצור קשר עם משרד עו"ד של פלאפון, כשיצרתי איתם קשר (מס' פעמים) והסברתי את המצב, הם טענו ש"יבדקו את הנושא ויחזרו אלי" מה שלא קרה. בשבוע שעבר, הבנק הודיע לי שחברת פלאפון עיקלו לי את חשבון הבנק. שאלתי היא: האם יש לי כאן עילה לתביעה? מכיוון שאינני הלקוח וחברת פלאפון "הכניסה" אותי בתור הלקוח על דעת עצמה. נכון לעכשיו אין לי כרגע אפשרות להתקיים, אין לי כסף, אין לי אפשרות למשוך/להפקיד. אשמח לתשובה, תודה. אורי. |
| |||||
העניין איננו בתחום התמחותי. | |||||
הדברים לעיל אינם ממצים, אינם בגדר חוות דעת משפטית והם מבטאים התרשמות ראשונית בלבד שאין בצידה אחריות מקצועית. בדרך כלל ראוי לפנות לעורך דין בסודיות ולהציג בפניו את מלוא המידע והמסמכים הדרושים לעניין. |