לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או
השאירו פרטים




אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב

  פורום
אבנר שטמר, משרד עורכי דין

עורך הדין שלי לא עונה לי

עמוד 4 מתוך 7
הבא 7 6 5 4 3 2 1 הקודם


  תגובה מאת:
יעקב
  27.06.2019
18:35
 
שלום רב.
אני מצאתי את עצמי חייב חוב מסוים ומישהו מהמשפחה החליט לעזור לי ולהלוות את הסכום.
עשינו הסכם ביחד עם עו"ד משותף וחלק מהסכם זה למשכן את המשק שלי אל המלווה והמשכון ישתחרר כשהבן של המלווה יקבל נחלת בן ממשיך מהמשק שלי.
המלווה הבטיח (לא בכתב) שייקחו את הנחלה כשהבן ישתחרר מהצבא.
כרגע הוא משוחרר מעל חצי שנה והוא לא עושה עם זה כלום, והעו"ד שלנו לא עונה לי מאז.
גם כשסוף סוף קבעתי איתו פגישה והגעתי אליו מצא תירוץ לא לקבל אותי.
כרגע המשק שלי בסכנה והעו"ד המשותף לא עוזר.
מה לעשות במצב זה?

  תגובה מאת:
7636
  30.06.2019
10:30
 
שלום,
המצב שתיארת מעורר מספר שאלות. כך למשל לא ברור איך התכוונתם להפוך את הבן של המלווה (אני מבין שהוא לא בן שלך) לבן ממשיך.
בנוסף, צריך לראות את הסכם ההלוואה ואת הסכם המשכון. מדובר בסוגיה המשלבת עניינים של שעבודים ומשכונות ביחד עם עניינים של התנהלות עורך הדין שערך עבורכם את ההסכמים.
שני התחומים הם מתחומי העיסוק שלי זה שנים רבות, לכן אני מציע שתטלפן ונרחיב בשיחה. 03-6121244.

עו"ד אבנר שטמר

  תגובה מאת:
עו"ד אבנר שטמר
  30.06.2019
10:34
 
שלום,
המצב שתיארת מעורר מספר שאלות. כך למשל לא ברור איך התכוונתם להפוך את הבן של המלווה (אני מבין שהוא לא בן שלך) לבן ממשיך.
בנוסף, צריך לראות את הסכם ההלוואה ואת הסכם המשכון. מדובר בסוגיה המשלבת עניינים של שעבודים ומשכונות ביחד עם עניינים של התנהלות עורך הדין שערך עבורכם את ההסכמים.
שני התחומים הם מתחומי העיסוק שלי זה שנים רבות, לכן אני מציע שתטלפן ונרחיב בשיחה. 03-6121244.

עו"ד אבנר שטמר
הדברים לעיל אינם ממצים, אינם בגדר חוות דעת משפטית והם מבטאים התרשמות ראשונית בלבד שאין בצידה אחריות מקצועית. בדרך כלל ראוי לפנות לעורך דין בסודיות ולהציג בפניו את מלוא המידע והמסמכים הדרושים לעניין.

  תגובה מאת:
ריין
  13.09.2019
06:38
 
שלום רב

אבא שלי עובד כ מאבטח בכל מיני אתרים ו בניינים
לפני שנתיים כמעט הייתה אצלו תאונה
באתר איפה תיקנו כביש אוטו החליט בכוח לעבור ו דרס את אבא שלי. הוא קיבל הרבה מאוד חבלות והיה בבית חולים

הוא לקח עורך דין ש הגיש תביעה לביטוח לאומי ו היה אמור לתבוע את הנהג/החברת הביטוח שלו

את הכסף מביטוח לאומי קיבלנו אבל כאשר אני שואל את עורך הדין על מצב ה תביעה נגד הנהג או שאני מבקש הוכחות הוא פשוט אומר לי "עוד מאט הם יתנו הצעה"

ביקשתי מספר תיק בבית המשפט = הוא התעלם
במקשתי הוכחות ל משא ומתן =הוא התעלם

אני באמת לא יודע מה עוד לעשות הוא לא רוצה לספק שום הוכחה או הסבר ו כבר עברו שנתיים מהתאונה ומרגעה שלקחנו אותו כ עורך דין.

תודה רבה על התשובה מראש

  תגובה מאת:
עו"ד אבנר שטמר
  15.09.2019
09:53
 
שלום,
כדאי לשלוח מכתב רשום לעורך הדין ולדרוש הסברים.
עדיף באמצעות עורך דין אחר.
בהצלחה.

עו"ד אבנר שטמר
הדברים לעיל אינם ממצים, אינם בגדר חוות דעת משפטית והם מבטאים התרשמות ראשונית בלבד שאין בצידה אחריות מקצועית. בדרך כלל ראוי לפנות לעורך דין בסודיות ולהציג בפניו את מלוא המידע והמסמכים הדרושים לעניין.

  תגובה מאת:
אלמונית
  28.11.2019
02:13
 
שלום
בעבר היותי קטינה הורי נהגו לריב בניהם
האם הייתה מאוד אגרסיבית כלפי מאז שאני זוכרת והתחיל להחמיר עם הזמן , לאמי היה שנאה כלפי בגלל המריבות עם אבא שלי , לציין כי הורי לא נישאו מעולם ויש לי אחות שגדולה ממני ב4 שנים מצד האם ואיננה ביתו של אבא שלי ,אבא שלי נהג לעבוד שעות על גבי שעות כדי לממן אותנו ואמי לא הייתה אוהבת לעבוד והייתה נוהגת לגנוב כספים מאבא , לציין כי לא היו הרגלי שתייה או התמכרויות משפחה די נורמטיבית.
ב2011 החליטה האם להתנקם באבא שלי ובי ,
זוכרת שחזרתי מהפנימיה שהוחזקתי בכח על ידי אמי ללא עירוב בתי משפט או רווחה בהחלטתה לבית ובשעות הערב להערכתי שלחה אותי לחברתי אשר מתגוררת כמה רחובות מהבית .
הרגשתי שמשהו פה לא בסדר ולא כשורה , יצאתי מביתה של חברה שלי והלכתי לכיוון הבית שלי , היה די מאוחר עצרתי קרוב לבית היה מקום ישיבה ציבורי למבוגרים , לציין כי לא היה איש , ראיתי ניידת משטרה ומהבניין יוצאים שני שוטרים ואבא שלי אזוק זו השעה שאבא בדיוק חזר מהעבודה עייף ומותש מעבודה , לציין כי עובד במקום שמצריך המון כוחות והרמת מכשירים ,מוצרי חשמל כבדים .
באתי במהירות לשוטרים ואחד השוטרים לקח את אבא שלי להכניס לניידת ואז השותף שלו הגיע אלי ועצר אותי וניסה להרגיע אמרתי לו שישחרר אותו ושאלתי מדוע הוא נעצר , אמר כי יש דברים שאני לא אבין , אבל הבנתי יפה מאוד שעצרו אדם חף מפשע ללא דופי או עבר פלילי כלל בן אדם תקין לחלוטין , לאחר מכן אמי נגשה אלי ואמרה לי את לא מבינה את סך הכל ילדה אין לך מושג מה קרה , ואז לפרטי פרטים כאשר הגענו לבית הקשבתי לשקריה , הסבירה כי הוא הרים עליה יד ושבר את הקיר וקרה אסון והפריכה דברים כל כך קשים .
לאחר כשבוע נמסר לנו זימון לחקירה בעניין אלימות במשפחה לגבי אבא שלי ובו התבקשתי לתת עדות לגבי מה שקרה בבית , לציין כי לא נכחתי בבית בזמן האירוע הייתי אצל חברה , אמי בקשה ממני לשקר שהייתי בבית וראיתי את אבא שלי שובר דברים ומכה אותה , שאלתי את אמי מדוע היא רוצה להסב לו נזק , אמרה כי הוא אויב שלה ואם אני לא אעשה מה שהיא אומרת אהפוך להיות גם כן , סירבתי לבקשתה ומאותו היום הפכה את עולמי לסבל וגרמה להמון עוגמת נפש, אמי נהגה להכות אותי בחוזקה ולאיים . לציין כי בחקירה אמרתי אמת וטענתי את טענותי כדי שבאמת תצא לאור אבל אבא שלי מיצא את הדין למרות שלא הגיע לו וישב כחצי שנה בכלא .
לציין כי הייתי רק ב15 ולאחר תקופה של חודש אמי החליטה שהיא מסלקת אותי מהבית , היו גם כספים מוחבאים בחדרם של ההורים שלי וקיבלתי שיחת טלפון מהאב מכותלי הכלא אשר הסביר לי את המצב בניהם ושיתפתי אותו על כך שאמי מעוניינת לסלק אותי מהבית , אמר שעלי לקחת את הכסף ולשמור אותו אצלי על מנת לשרוד .
לאחר שלקחתי אמי גילתה סכום כסף אצלי אשר שייך לאבא שלי וגנבה חלקו ממני , לאחר כמה ימים אמי המשיכה לשכנע אותי ללכת כנגד אבא שלי ולהעיד עדויות שקר ולעזור לה לקבל את הבית אשר נקנה בטאבו על ידי אבי עוד לפני הכרותם .
לאחר שסירבתי בפעם השניה סילקה אותי לאלתר מהבית לרחוב על ידי המשטרה
, לציין כי השוטרים ליוו אותי החוצה , לא עירבו רווחה ולא נלקחתי לתחנה ולא תושאלתי אם יש לי מקום מגורים ללון בו .
כך כחצי שנה שוטתי מבית לבית אצל חברות ואף ישנתי ברחובות עד לשחרורו של אבא שלי , לאחר שהשתחרר חזר חיוור וחולה מאוד , מאוד חששתי לשלומו ולנערה כבת 16 הרגיש שנחרב לה כל עולמה , לציין כי חונכתי על ידי אבא שלי ועל ידי אמא של חברה לטובה לא נהגתי לשתות או להתנסות בחומרים האסורים בחוק כלל .
עזרתי לאבא במה שיכולתי , אבא שלי לא האמין שאמא שלי מסוגלת לדבר שכזה תמורת כסף .
ראיתי שאמי פשוט הסתנוורה מכל הכסף וכמה יכולות היו לה כדי לקבל אותה בידיים מלוכלכות .
עבדתי ועזבתי בית ספר לשנה כדי לסייע לאבא שלי וכדי שיחזור לעבודתו .
אחר מכן שקצת השתקמנו ועברנו לבית שכירות סוף סוף יכולתי לנשום לרווחה אבל עדיין היה נזק די גדול שהיה צריך לשקם לעת מעת והוא עד היום קיים לצערי .
אז אמי תבעה מזונות מאבא שלי ולציין כי לא התגוררתי אצלה ולא ממנה לי אוכל , תרופות , מסגרת לימודים ולא שום דבר .
להפך פרנסנו אותה ורק אותה , לצערי אבא שלי מעוקל זמן רב מדי מהדרישה לכספי מזונות על ידי אמי ללא רחמים ותוספת שקרים , אויימתי על ידה פעם אחר פעם עד שהגעתי לגיל 22 אחרי ניתוק קשר , החליטה שהיא רוצה לחזור לדבר איתי והיא מתגעגעת עלי .
מעת לעת השתקמו היחסים ביננו ובקשה שאחזור לגור איתה שוב , קצת חששתי אבל השתכנעתי , היה לי חולשה ואמת מאוד החסיר לי היחס האימהי והדאגה כמה שנים לגדול בלי אמא קשה
, היא הייתה שונה מאוד הראתה דמות אחרת של אמא וחשבתי קרה נס ואולי כן הבינה מה יותר חשוב בחייה , לאחר תקופה של חודש או חודשיים לאחר מעבר ההתנהגות של אמי השתנה בצורה קיצונית , לציין כי לאמי היה בן זוג אשר מתגורר איתה בבית והוא נהג לשתות משקאות חריפים .
היו בינה לבין בן זוגה מריבות רבות ואף קולניות מאוד , האחות הגדולה שלי כתוצאה מזה עברה לגור במקום אחר לטובת הלימודים שלה ולטובת השקט שלה .
אמי החליטה לנסות שוב ולהציף לי שקרים על אבא שלי וכמובן שלא האמנתי , אמרתי לה שאינני רוצה להתערב בנושא זה ושינסו לפטור בניהם , לאחר ימים בודדים אמי החליטה לבקש בקביעות ממני כספים לבגדים ולאוכל לסיגריות שלה והתחיל לעלות עם המחירים , הרגשתי שאני נחנקת ואני מסוגלת לפרנס מישהו , לציין כי אני לאחר צבא ופציעה .
היו ויכוחים רבים והבטחות ממנה לנזקים כגון חשש לפיטורים מעבודה בגלל מעשיה ואיום סילוק מהבית במידה ולא אעשה את בקשתה .
ב2018 ביום כיפור היחסים בייני לבין אמי ובן זוגה החריפו והמצב ממש יצא מכלל שליטה , הצהריי יום כיפור אמי החליטה לנמנם מעט בחדרה , לפתע ראיתי שבן זוגה נגש לעברי בגסות וניסה להתנכל לי לציין כי הייתי בחדרי ובכניסה לחדרי אמר את המילים הבאות " שמעתי אותך גונחת , מציץ לך ולחבר שלך בלילה ישנים " התקרב אלי ממש וגנח כתוצאה מזה מהפחד בשתי ידי הדפתי אותו ממני בחוזקה וסגרתי את הדלת בחדרי , בן זוגה של אמי ניסה לפתוח בחוזקה באיום והתחלתי לצעוק חזק , אמי קמה ויצא מחדרה מהר ותפסה אותי בפני בשתי ידיה וניסתה לסתום לי את הפה ואמרה "שתקי כבר זבל , תסתמי יקראו למשטרה " וספגתי בעיתות ומכות , דחפתי את אמי ורצתי ישר לחדרי בבכי הרגשתי שחרב עלי כל עולמי לא ידעתי מה לעשות חששתי מאוד על עצמי .
התקשרתי לאבא שלי וסיפרתי לו על מה שקרה , אבא שלי מייד חייג לאמא שלי כדי להבין את פרטי המקרה .
השיחה בינהם הוקלטה כדי שלא היה נזקים נוספים ומטעמי זהירות מ אמא שלי .
בשיחה אבא שלי אמר על פרטי המקרה לאמי , אמי ישר גוננה על בן זוגה וטענה בפניו שבמידה יפול שערה על מראשו של בן זוגה היא תהרוס לי את החיים , ואמרה שתזמין משטרה פעם נוספת ועשתה זאת , לאחר מכן הגיעו השוטרים לבית וסיפרתי להם על המקרה אבל השוטרים לא השתכנעו מהסיפור שלי ובמקום זאת ניסו לגשר לציין כי עיכבו את כולנו לתחנת המשטרה .
בתוך התחנה אמי נגשה אלי ואמרה לי שבמידה ואספר את מה שקרה לחוקר היא תגיד שחבר שלי אונס אותה כל לילה .
לציין כי הייתי אמורה להגיע לעבודה והייתי מחוייבת לוותר על הגשת תלונה כדי להגיע לעבוד.
עשינו הסכם שלא אתלונן בייני לבין אמי , וישנתי בעבודה במקום להגיע לבית לישון כי חששתי לשלומי .
ואחר מכן הגעתי לבית לצורך מקלחת והחלפת בגדים , בן זוגה נגש אלי פעם נוספת אבל עם השפלות וקללות , נכנסתי לחדרי וחייגתי לאבא אמי החליטה להקשיב לשיחתנו מבלי שאשים לב בקשר להגשת תלונה לגביהם מבלי שידעו על כך ,
יום למחרת אני מגלה שאמי ובן זוגה מסתכלים עלי מוזר וכבר לקראת הערב אמי נגשה אלי על יד בן זוגה וטענה שנעלמו כ500 שקל מחדרם , לציין כי אמי נהגה לגנוב ממני כספים ובגדים והייתה מכניסה אותם לחדרה ונועלת את הדלת .
אמי האשימה אותי בגניבה ובזמן שרק הגעתי מעבודתי, לא היה לי כמעט זמן להיות נוכח בבית עבדתי שעות וגם ישנתי בעבודה ואף אוכלת רק שם .
יום לאחר מכן הגעתי להחלטה שצריך להגיש תלונה ולא לשתוק לאחר שיחה נוספת עם אבא שלי , הגעתי לתחנת המשטרה הקרובה אחרי העבודה בשעות המאוחרות ופתע אני מגלה את אמי הספיקה להגיעה לשם ראשונה , היא לא טענה את מה שאמרה אבל נתנה טענות שקריות שהיא מסכנה שאני מתעללת בא שנים רבות ושאני גונבת לה כספים ממש יצרה דמות של אישה חסרת אונים , לאחר מכן אני הגעתי לחוקר וסיפרתי לו את פרטי המקרה אבל לא השתכנעו כלכך וגם לאחר כתקופה החליטו גם לסגור מטעם חוסר ראיות לציבור , לציין כי כן היו ראיות ונמסרו לחוקר כמובן אבל לא עשו דבר בנידון .
רק עדכנו כי האם ובן זוגה הוזהרו .
עד היום אמי סוחטת אותנו בכספים והסבה נזק רב מאוד .
אני גם בטוחה שיש מקרים דומים לשלי ומאות כמוני שעברו דרך גהנום
והזכויות שאישה מנצלת לא תמיד לטובה
ויש גם גברים וילדים קורבנות למקרים שכאלו , אף סיוע לא קיבלנו בגלל מורכבות התיק
והמון עבודה וחקירה , לצערי יש מיעוטים אשר מסייעים אבל מאות קורבנות בסיפור דומה ואף מוותרים כי אין גוף או חוק שבא בעד הגבר כלל וסיוע לילדים מאוד לקוי בלי בירורים ,פיקוח לשלום הילד .
אשמח לסיוע , המלצה .


  תגובה מאת:
אור
  09.12.2019
12:58
 
שלום
לפני כ6 שנים עברתי תאונת דרכים תוך כדי עבודה. עברתי ניתוח בעצם הבריח והכניסו לי פלטינה ולא עבדתי כ8 חודשים. פניתי לעוד אשר טיפל בתיק בכל אותה התקופה כאשר רק פעם אחת בית משפט הורה לי להגיע לרופא מומחה. במשך כל השנים הראשונות עורך הדין אמר שזה לוקח זמן ואף פעם לא אמר לי להגיע לבית משפט. בשנה האחרונה פניתי באמצעות 2 עורכי דין כל פעם מישהו אחר בכדי לקחת את התיק ועורך הדין לא מוכן לתת את התיק אלא אם ישלמו לו 50 אחוז מהתביעה ולא מוכן גם לטפל בו. איננו עונה לטלפונים שלי ושל בני משפחה שלי הוא ממש מנתק כאשר הוא שומע את השם שלי. אינני יודע מה לעשות והאם זה חוקי לא לטפל בתיק כי ככה הוא החליט

  תגובה מאת:
עו"ד אבנר שטמר
  09.12.2019
14:20
 
שלום,
צריך לראות את הסכם שכר הטרחה, וכן צריך לראות את כל ההתכתבויות בין שני עורכי הדין שפנו מטעמך לבין עורך הדין שלא מוכן להחזיר את התיק.

עו"ד אבנר שטמר
הדברים לעיל אינם ממצים, אינם בגדר חוות דעת משפטית והם מבטאים התרשמות ראשונית בלבד שאין בצידה אחריות מקצועית. בדרך כלל ראוי לפנות לעורך דין בסודיות ולהציג בפניו את מלוא המידע והמסמכים הדרושים לעניין.

  תגובה מאת:
איבט
  10.02.2020
10:33
 
היי,
נערך הסכם עם עו"ד שייצג אותי בכמה תחומים בדיני משפחה +דיני עבודה
לקח ממני שכר טירחה + אגרת משפט על סך 16000 שקלים
בדיני עבודה נשלחו למעביד מספר מכתבים ותו לא אין תוצאות והתקדמות בהליך
בדיני משפחה שכולל תביעות רכוש,תביעות נגד האחים,רכוש(בית)
הדבר היחידי שטופל זה אפוטרופוס לאימי דרך עו"ד אחר במשרדו ועדיין לא הסתיים
בינתיים עו"ד זה עזב את משרדו בלי לעדכן אותי
ומבקש ממני סל 3000 שקלים עח תגובות ששלך לבית המשפט
אנני מעוניינת להמשיך בייצוג הוא מתחמק ממני בהבטחות שווא ולא מנהל את התיק בככל
מה עלי לעשות ?
הבנתי בבירור שלא קיים סכום כזה עבור אגרת משפט
תודה מראש על המידע שאקבל

  תגובה מאת:
איבט
  10.02.2020
10:45
 
דרך אגב ההליך הזה כבר שנתיים
בחודש 9/18 ההסכם נערך

פורום ⇽ עורך הדין שלי לא עונה לי ⇽ עמוד 4 מתוך 7
הבא 7 6 5 4 3 2 1 הקודם


הוספת תגובה


הערה: אין לראות במערכת שליחת הודעות זו אמצעי רשמי למסירת הודעות למשרד



לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או השאירו פרטים


אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב