לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או
השאירו פרטים




אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב

  פורום
אבנר שטמר, משרד עורכי דין

החזר כסף מחברת סלולר



  החזר כסף מחברת סלולר
איגור
  08.12.2011
21:46
 
לפני נסיעה לחו"ל התקשרתי למוקד טלפוני של חברת סלולר לבטל אורנג' לבטל אינטרנט לתקופה שאהיה בחו"ל. בשיחה נציג אמר שאי אפשר לבטל אינטרנט למכשיר שלי ושכנע אותי לעשות חבילת גלישה לחו"ל בנפח של 25MBait בשווי של 50 ₪ והבטיח שזה נפח גדול וזה יספיק. הנציג לא הסביר לי מהי עלות של Mbait חריגה מהתוכנית, מהו נפח גלישה האופייני כאשר נכנסים לאתר אינטרנט ולא הזהיר מפני שמכשירים מסוג שיש לי יכולים להיכנס לאינטרנט בעצמם לצורך סנכרון מידע. כאשר הייתי בחו"ל במשך שבועיים לא קיבלתי שום התרעות שחבילת גלישה שלי הולכת להסתיים ושום הודעה לגבי תעריפי גלישה אחרי שתוכנית הסתיימה. כאשר חזרתי לארץ גיליתי חיוב של 5600 ₪ עבור 60 Mbait חריגה (כמו שהתברר אחר כך MBait חריגה עלה 98 ₪ (פי 50 יותר יחסית לתוכנית)). שבוע ימים התקשרתי יום יום לחברת אורנג' עם דרישה לבטל לי חיוב זה על סמך שבעת ביצוע עסקה לא נמסרו את כל הפרטים של העסקה כאשר כל פעם נאמר לי שהדבר נמצא בבדיקה אצל גורם הסמכותי ושיחזור אלי מנהל לדבר איתי עד שעה מוגדרת ולרוב זה לא קרה ואז למחרת הייתי צריך להתחיל מסבב טלפונים מחדש. בסוף לאחר שבוע נמסר לי מחברת אורנג' שהם מוכנים להחזיר לי 20% מהסכום.
אני מבקש מאד חוות דעת שלכם האם כדאי לי להסכים עם ההצעה או שיש סיכוי בדרך משפטית לקבל את כל הסכום על סמך שעסקה לא בוצע כראוי?

  תגובה מאת:
עו"ד אבנר שטמר
  09.12.2011
06:48
 
יש דרך משפטית בה יש סיכוי לקבל את מלוא הסכום.
אנא העבר את מס' הטלפון שלך ואטלפן.
הדברים לעיל אינם ממצים, אינם בגדר חוות דעת משפטית והם מבטאים התרשמות ראשונית בלבד שאין בצידה אחריות מקצועית. בדרך כלל ראוי לפנות לעורך דין בסודיות ולהציג בפניו את מלוא המידע והמסמכים הדרושים לעניין.


הוספת תגובה


הערה: אין לראות במערכת שליחת הודעות זו אמצעי רשמי למסירת הודעות למשרד



לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או השאירו פרטים


אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב