לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או
השאירו פרטים




אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב

  פורום
אבנר שטמר, משרד עורכי דין

הגשת תביעה נגד עורך דין של הצד שכנגד



  הגשת תביעה נגד עורך דין של הצד שכנגד
א
  20.09.2017
21:18
 
שלום
עורכת דיני שייצגה אותי במשא ומתן- לא המשיכה לנהל אותו והמשכתי אותו לבדי מול עורך הדין של הצד שכנגד.
במספר הזדמנויות כולל כתובות במייל- הוא טען שהוא ועורכת דיני לשעבר הגיעו להסכמות (שלא היו ולא נבראו) ומתעקש לתעד זאת בכל הזדמנות ולבק שממני לחתום עליהן בתוענה שהכל הוסכם וזו אני שמעכבת/מעריהמ קשיים או גרוע מכך הוא מנסה לטעון שאני לא הסכמתי איתה ולכן פיטרתי אותה והכל הוא כותב במיילים אליי- (הי אלא פוטרה, להיפך, היא מעולם אל ידברה איתו אלא עם עורכת דין ממשרדו והי אמעולם לא הסכימה על הדבריםש אמר, להיפך היא הורתה לי בשום פנים ואופן לא להסכים לסעיף שהוא מציע ושלדעתה חד משמעית הוא "לא עובר בית משפט").

י שלדברים משמעות כי הוא מנסה למנוע ממני על ידי המיילים האלה, בעתיד תביעה נגד מרשו, הוא כאילו בונה סיפור ודרמה סביב משהו כדי להראות שכביכול הוא מראש חזה את העתיד. כשבפועל מעולם לא ידעתי על האפשרות של תביעה בעתיד לאחר חתימת הסכם בהווה בנושא שהו אציין ולמעשה הוא מנסה לגרום לי לנזק~
לא רק זה אלא שבשיחת טלפון שלי איתו (מוקלטת) ניתן לשמעו שהוא מעלה בפניי את הנושא ושאני עונה לו את תשובתה של עורכת דיני ששללה מכל וכל את הנושא ושהוא מציע לי שוב לחתום על סעיף זה שאינו מוסכם ואפילו מבטל את הפגישה שנועדנו לקיים - כי אני אל מסכימה לחתום על כך. כלומר יש תעוד לכך שאפילו הוא שמע ממני מפורשות שאין הסכמה על נושא זה לא ממני ואל מעורכת דיני לשעבר.


בשל כך השבתי לו נחרצות במייל האחרון - שאני מבקשתש לא יפנה אליי יותר ושהוא עוסק בשקרים וכן הלאה.
כמו כן ביקשתי מהלקוח שלו- זה שאני מתמודדת מולו- שעורך דינו אל יפנה אליי יותר ושאם הו אמעוניין לסיים את המשא ומתן, שיפנה אליי ישירות (והוא יכול גם שלא, ואז ניפג שבבית משפט).

בנוסף עורך דינו גם אמר שיש הסכם שנוסח על ידו ועל ידי עורכת דיני ושהוא שולח אותו- והוא לא שלח כי אין כזה.

עכשיו, אני מקבלת מהעורך דין מייל נוסף, אחרי שביקשתיש לא יפנה אליי יותר (!) ושבו הוא שוב חוזר על כל השקרים ומצרף הסכם שאני שלחתי למרשו , בשינוי סעיפים שקריים שלדעתו עורכת דיני לשעבר הסכימה להם (ושלכן פיטרתי אותה לדבריו- שוב לא היה ולא נברא).
ואני רותחת.
אני רותחת כי אני לא עורכת דין! ואני אל אמורה להתמודד עם הכפשות כאלה, ושקרים כאלה, והוא שולחלי הסכם שהוא שילבו של הסכם ישן שבוצע מול עורך דין אחר של מרשו בעבר עם סעיפים שהוא הכניס לתוכם כעת, וברור לי שהו אמנסה שוב "לתפור" תיק סביב הנושא ושוב משקר.

אגב גם בשיחת הטלפון המוקלטת הוא ארמ כמה פעמים שהוא דיבר עם עורכת דיני על הנושא ושאני כנראה לא יודעת. יש לי תעוד מעורכת דיני לשעבר שלא היה ולא נברא. גם בזמן אמת, וגם כשהקראתי לה את המכתבים שלו.

האם אני יכולה-
1. להגיש תביע הנגדו בגין הטרדה?
מיותר לציין שבעבר כן התכתבנו כמוש כתבתי בהתחלה כשלקחתי את המשך המומ לידיי אבל בשלב מסויים הפסקתי כאמור.
2. האם אני יכולה לכתוב עלכך תלונה ללשכה?
3. האם מותר לו בכלל לפנות אלי כשאני לא מיוצגת כשאני מבקשת שלא לפנות אליי?
4. מה עליי לעשות כרגע?

  תגובה מאת:
ללא שם
  24.09.2017
15:05
 
שלום,

הפורום מיועד לשאלות קצרות וממוקדות.
אינני עוסק בתלונות אלא בתביעות נגד עורכי דין.
גמר חתימה טובה,

עורך דין אבנר שטמר

  תגובה מאת:
עורך דין אבנר שטמר
  24.09.2017
15:13
 
שלום,

הפורום מיועד לשאלות קצרות וממוקדות.
אינני עוסק בתלונות אלא בתביעות נגד עורכי דין.
גמר חתימה טובה,

עורך דין אבנר שטמר
הדברים לעיל אינם ממצים, אינם בגדר חוות דעת משפטית והם מבטאים התרשמות ראשונית בלבד שאין בצידה אחריות מקצועית. בדרך כלל ראוי לפנות לעורך דין בסודיות ולהציג בפניו את מלוא המידע והמסמכים הדרושים לעניין.


הוספת תגובה


הערה: אין לראות במערכת שליחת הודעות זו אמצעי רשמי למסירת הודעות למשרד



לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או השאירו פרטים


אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב