לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או
השאירו פרטים




אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב

  פורום
אבנר שטמר, משרד עורכי דין

הפרת הסכם וגרימת נזקים



  הפרת הסכם וגרימת נזקים
תמרה
  16.01.2017
17:09
 
פנינו למשרד עורכי דין לצורך הגשת תביעה נגד ביטוח חובה והמוסד לביטוח לאומי בעקבות תאונת עבודה.
במפגש הראשון קיבל אותנו עו"ד שהוביל אותנו למשרדו של יו"ר ואחרי היכרות אתו לקח לידו את התיקים עם חומר התביעה ואמר לפני שיצאנו ממשרדו של יו"ר שהוא עו"ד אשר ייצג אותנו בתיק והוביל אותנו למשרדו.

במפגש במשרדו הניח את התיקים על שולחנו ושלף את מסמכי הסכם וייפוי כח וביקש שנחתום לו עליהם. בתגובה ביקשנו לקבל את המסמכים ואת ייפוי הכח הביתה לקריאתם בעיון לפני חתימה והשיב שכיום יש תקנה המאשפרת ביטול ו/או שינוי בתנאי הסכם תוך 7 ימים ואם בימים אלה נמצא משהו במסמכים שלא נראה לנו נוכל תמיד לבטל ולתקן בהתאם ומחקנו מתוך ייפוי כח סעיף העברת הטיפול בתיק לעו"ד אחר וגם הדגשנו מפורשות בסעיף הערות ששום פעולה לא תבוצע ללא ידיעתנו או הסכמתנו .

ביום המפגש הנ"ל הודיע שכבר למחרת שולח ערעור לבימ"ש נגד המוסד לביטוח לאומי. עם העברת המסמכים עם השינויים שנעשו בהם וכמפורט לעיל, המתנו לתחילת טיפול בתיק ודבר לא זז וכל פנייה במייל לא נענתה או טופלה . בהמשך התברר שגם שהעביר את תיקי התביעה לטיפול של עו"ד אחר במשרד ללא ידיעתנו או הסכמתנו .

לאור כל האמור ועוד, הודענו לו שמאחר והפסיק את ייצוגו בתיק והעביר תוך הפרת הסכם את תיקי התביעה לטיפול עו"ד אחר והפסיק את ייצוגו וטיפולו בתיק אנו מבקשים שיגרוס את חומר התביעה שבידו . יצוין, שגם לוועדות רפואיות שיתקיימו לא הגיע וגרם לנו לקנסות של מאות שקלים.

מאזר עברה חצי שנה והיום קיבלנו הודעה , מעו"ד אליה העביר את תיקי התביעה לטיפול, לפיה המשרד הגיע למסקנה שאין טעות משפטית וכי יפנו לביטול הערעור . חשוב לציין, שלפני חודשים ובהמשך למייל בעניין הפסקת ייצוגו בתיק קיבל מייל בו התבקש להעביר העתק מהודעת בימ"ש על מועד הדיון שנקבע והתעלם גם מפניה זו ולא שלח דבר. והיום ימים לפני הדיון מתקבלת הודעה הזויה זו בלי שאנחנו יודעים באיזה מסקנה מדובר ואנו בתחושה שמדובר בנקמה ולא מסקנה על הפסקת ייצוגו בתיק והתנגדותנו למינויה של הקולגה מטעמו ושבנו וביקשנו לקבל את ההודעה שקיבל מבימ"ש עם שליחת הערעור עם העתק מהזימון לדיון על מנת שנוכל לנמק לבימ"ש בהתאם למה שקרה מה הסיבה לדחיית הדיון .

בתגובה ביקשו שיעשו את זה ואנו שוב הבענו התנגדות לכך היות ואינם מייצגים אותנו יותר בתיק אחרי חודשים רבים בהם אין כל קשר בעקבות התעלמותם מפניות ובעקבות כך שלא ניתן או נעשה כל טיפול בתיק למעט או ערעור שהוגש למחר מפגש ראשון ואנו ממתינים לקבלת העתקים מהודעות בימ"ש בעניין הערעור .

האם הפרת הסכם , גרימת קנסות במאות שקלים בשל אי הופעה בוועדות רפואיות, מסקנות שהוסקו שלא בידיעתנו או בהסכמתנו , התעלמות מפניות ואי מתן טיפול כל שהוא למעט הערעור שנשלח ביום שלאחר מפגש היכרות ועוד...ייחשבו כמקרה גבולי או כפגיעה בתדמית עורכי דין וכסתירה לטענת לשכת עורכי בקמפיין נגד החברות למימוש זכויות הרץ כיום על מסכי הטלוויזיה? ומה סיכויי הגשת תביעה נגד עורך דין כזה ?

חשוב לציין, שכיום בשל מה שקרה אני לא יודעת במי לבחור בחברות למימוש זכויות או במשרד עורכי שאחרי שמקבלים את כל חומר התביעה ומחתימים על ייפוי משנים גישה ונוקטים בתרגילים וניצול תמימותם של נפגעים. אודה על תגובתך והתרשמותך.

  תגובה מאת:
עורך דין אבנר שטמר.
  17.01.2017
09:32
 
שלום.
הפורום מיועד לענות על שאלות קצרות ונקודתיות.
על אף שמצער לקרוא אודות האירועים המתוארים בפנייתכם, הפניה שלכם מרובת פרטים ואינה מתאימה למענה בפורום.
בכל מקרה לא ניתן לחוות דעה מבלי לראות את כל המסמכים בפנייתכם.
אני מאחל לכם הצלחה,
עורך דין אבנר שטמר.
הדברים לעיל אינם ממצים, אינם בגדר חוות דעת משפטית והם מבטאים התרשמות ראשונית בלבד שאין בצידה אחריות מקצועית. בדרך כלל ראוי לפנות לעורך דין בסודיות ולהציג בפניו את מלוא המידע והמסמכים הדרושים לעניין.

  תגובה מאת:
תמרה
  17.01.2017
15:57
 
להלן תקציר המקרה:
בהסכם שנחתם עם עו"ד סוכם שלא ייעשה דבר שלא בידיעתנו או הסכמתנו ומחקנו סעיף העברת תיקי התביעה לכל עו"ד אחר. בהמשך התברר שעוה"ד העביר את תיקי התביעה לעו"ד אחר במשרדו וביקשנו מעו"ד ראשון לכבד את ההסכם וזאת גם משום שלא הייתה לנו כימיה עם עו"ד אליו העביר את התיקים והייתה התעלמות מהפנייה והשאיר את תיקי התביעה בידי אותו עו"ד ואחרי חצי שנה שלא טופל דבר, הופסקה ההתקשרות אתו.

אתמול קיבלנו הודעה במייל מאותו עו"ד על דיון המתקיים בעוד כמה ימים בביה"ד לעבודה בעקבות הודעת ערעור ששלח עו"ד לפני כ-8 חודשים בלי שידענו על כך דבר או יודעים דבר על תגובת הנתבע ובגלל שכאמור הופסקה ההתקשרות עם עו"ד , אין עדיין עו"ד אחר שיופיע בדיון.

עוה"ד אתו חתמנו על הסכם לא רק שהפר הסכם ולא טיפל , יידע , שיתף בדר אלא גם גרם לנו לנזקים כספים ואחרים עקב אי הופעה בוועדות רפואיות ונשאלת השאלה אם לאור האמור יש מקום להגשת תביעה נגדו או תלונה ללשכת עורכי הדין?


  תגובה מאת:
עו"ד אבנר שטמר
  17.01.2017
17:10
 
שלום,
אינני עוסק בתלונות אלא בתביעות נגד עורכי דין.
על פניו, אם נמחק הסעיף המתיר העברה לעורכי דין אחרים, עורך הדין לא היה רשאי להעביר את התיק. עם זאת, מתעוררת שאלה מדוע לא פעלתם במהלך חצי השנה המוזכרת בפנייתכם.
אם קבוע לכם דיון בעוד מספר ימים כדאי לכם קודם כל לדאוג לכך שתהיו מיוצגים בדיון או לבקש לדחות את הדיון.
בהנחה שהסכם שכר הטרחה ביניכם לבין עורך הדין לא נחתם לפני מספר שנים (שאז קיים חשש להתיישנות), כדאי לשקול לסיים את ההליך ואז לראות מה סך כל הנזקים שנגרמו לכם.

עורך דין אבנר שטמר
הדברים לעיל אינם ממצים, אינם בגדר חוות דעת משפטית והם מבטאים התרשמות ראשונית בלבד שאין בצידה אחריות מקצועית. בדרך כלל ראוי לפנות לעורך דין בסודיות ולהציג בפניו את מלוא המידע והמסמכים הדרושים לעניין.


הוספת תגובה


הערה: אין לראות במערכת שליחת הודעות זו אמצעי רשמי למסירת הודעות למשרד



לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או השאירו פרטים


אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב