לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או
השאירו פרטים




אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב

  פורום
אבנר שטמר, משרד עורכי דין

התיעצות



  התיעצות
אברהם
  02.05.2016
23:31
 
לפני כשנה הכירה אשתי אדם העובד במשרד ען"ד (לא היזדהה כעו"ד) וסיפרה לו את ההסתבכויות שלנו הבחור אמר שבאפשרותו לעזור, וכן הלכנו למשרד בו הוא עובד על פניו היה נראה שהוא עו"ד (לפי ההתנהלות שלו) מסרנו לו מיני תיקים לטיפול חתמנו על יפויי כוח וכדומה במהלך "הטיפול" בנו כלקוחות נתקלנו בתופעה שאנו רודפים אחריו לגבי הנעשה בתיקים והוא בתשובה "זה בטיפול ,תוך מ"ס ימים וכדומה).
היה תיק אחד יוצא דופן בו תבעו את אשתי בגין שכר לימוד לא שולם (10000 ש"ח) אבא של אשתי נרתם למשימה ועזר לנו בציק מחשבונו האישי כדי לשלם את התיק במיידי הבחור כאמור ביקש שזה היה דרך המשרד ואולי הוא יוכל להוריד כמה שקלים בתשלום המזומן הזה למרבה ההפתעה הוא לא שילם את זה במזומן אלה ביצע עם העו"ד התובע פריסת תשלומים (ללא אישורנו וללא ידיעתנו) בשלב מאוחר יותר התברר כי הוא עשה על דעת עצמו כוון שלא היה ביטול על התיק ויתרה מזו הפריסה הנ"ל גרמה לביצוע עיקולי בנק פעמיים בזמנים שונים וזאת לאחר שהטיח כי "מחר הכול נסגר (המשרד עו"ד התובע היה מוכן להעיד על כול ההליך)לאחר שראינו כי אין מענה מהבחור פנינו לעו"ד שאצלו הוא "עובד" העו"ד הבטיח כי הוא לא ידע על הטיפול בנו (למרות שקיימים מסמכים שהעו"ד חתום עליהם) והוא באמת הבטיח וקיים שתוך שלושה ימים הכול יסגר...
העו"ד הסביר לנו כי הבחור פעל שלא בידיעתו ושהוא כנראה "לקח" את החותמת שלו והשתמש בה.
העו"ד ביקש (כדי להוכיח לנו שהוא עו"ד הגון וישר) להמשיך לטפל בנו בשכ"ט נמוך. הסכמנו כי באמת הוא עשה רושם של אדם טוב ואולי הוא גם נוצל במידה מסוימת. וכך ביקשנו ממנו לקחת את עול התיקים שנמסרו לבחור "שעבד" במשרדו ותחת השם שלו. התיק הראשון היה "מרכז הקנסות" נמסר לו סך של 3000 ש"ח בציק מזומן כאשר 500 ש"ח מתוכם שכ"ט והוא התחייב להוריד את כלל בכנסות עד ל2500 +- (זה היה לפני כ 5 חודשים) ומאז קיים אותו דפוס התנהלות של "הבחור" כלום לא בוצע בתיק נכון להיום (קיימים רק ריביות הולכות ותופחות) במהלך ה5 חודשים המדוברים נמסר לעו"ד עוד תיק תשלום כל סך 14000 ש"ח אותם הוא קיבל במזומן בהעברה בנקאית והיה צריך להעביר אותם לעו"ד אחר כדי לסגור עבורנו תיק תביעה ישן להפתעתנו הרבה שוב אותה התנהלות העו"ד ערך הסדר תשלומים ..........
אני יכול עוד לכתוב פה מליון ואחד דברים כול מה שכתבתי לך פה מתועד בהודעות כתובות +יכולת עו"ד שתבעו אותנו שמוכנים להעיד.
השאלה האם קיימת פה איזה רשלנות? האם רק לי נראה שההתנהלות פה היא רק צרוף מקרים? מה דעתך המקצועית?

  תגובה מאת:
עורך דין אבנר שטמר
  03.05.2016
09:08
 
שלום.
לא ניתן לדעת מתוך פנייתך אם קיימת רשלנות.
בכל מקרה כדאי לבקש מעורך הדין דו"ח כתוב ומפורט בנוגע לכל תיק בנפרד, כאשר הדו"ח כולל תאריכים וסכומים של כספים שהתקבלו והוצאו, ולמי שולם כל תשלום.
עורך דין אבנר שטמר
הדברים לעיל אינם ממצים, אינם בגדר חוות דעת משפטית והם מבטאים התרשמות ראשונית בלבד שאין בצידה אחריות מקצועית. בדרך כלל ראוי לפנות לעורך דין בסודיות ולהציג בפניו את מלוא המידע והמסמכים הדרושים לעניין.


הוספת תגובה


הערה: אין לראות במערכת שליחת הודעות זו אמצעי רשמי למסירת הודעות למשרד



לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או השאירו פרטים


אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב