לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או
השאירו פרטים




אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב

  פורום
אבנר שטמר, משרד עורכי דין

עורכת הדין שלי לא טיפלה בתיק



  עורכת הדין שלי לא טיפלה בתיק
רן
  23.04.2016
22:46
 
שלום, בזמנו לפני כשנה וחצי פניתי לעורכת דין במטרה לטפל בשתי תיקים של הוצאה לפועל אחד מבנק לאומי והשני מבית חולים לניאדו, העורכת דין ביקשה מסמכים על מנת לגשת ללאומי ובסוף לאומי פנו אלי באופן אישי והגעתי איתם להסכם (היא עדיין לא ביצעה כלום) כך שהיא לא טיפלה בתיק כלל אלא רק ייעצה לי שההסכם טוב, בתיק השני של לניאדו היא לא ענתה ונעלמה לתקופה של חצי שנה ואז טענה כי לא שלחתי לה את המסמכים שביקשה (אותם מסמכים ששלחתי בתיק של בנק לאומי טענה שגם בתיק של לאומי לא שלחתי אך יש לי הוכחות על השליחה) ביקשה שאספק לה אותם שוב אמרתי לה שאין לי אפשרות לספק מחצית מהמסמכים שביקשה, שוב היא נעלמה לתקופה של כ3 חודש, עכשיו התיק של לניאדו כבר החריף והוצאה לפועל נתנו לי הרבה הגבלות, היא לא התחילה אפילו לטפל בתיק הזה, האם ניתן לדרוש החזר כספי על התשלום של טיפול בתיק? האם ניתן לתבוע את העורכת דין ?(כמובן שהריבית עלתה בזמן שהיא משכה)

  תגובה מאת:
עורך דין אבנר שטמר
  24.04.2016
09:32
 
שלום
לשאלה האם ניתן לדרוש החזר כספי: תלוי מה כתוב בהסכם שכר הטרחה.
לשאלה אם ניתן לתבוע את עורכת הדין: ככל הנראה תהיה מחלוקת עובדתית בינך לבינה אם סיפקת לה את המסמכים ונטל ההוכחה יהיה עליך. בהינתן שבאפשרותך להוכיח שמסרת את המסמכים ובהינתן שבאפשרותך להוכיח שנגרמו לך נזקים, יכול שיש לך עילת תביעה בכפוף לאמור בהסכם שכר הטרחה.
עורך דין אבנר שטמר
הדברים לעיל אינם ממצים, אינם בגדר חוות דעת משפטית והם מבטאים התרשמות ראשונית בלבד שאין בצידה אחריות מקצועית. בדרך כלל ראוי לפנות לעורך דין בסודיות ולהציג בפניו את מלוא המידע והמסמכים הדרושים לעניין.


הוספת תגובה


הערה: אין לראות במערכת שליחת הודעות זו אמצעי רשמי למסירת הודעות למשרד



לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או השאירו פרטים


אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב