לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או
השאירו פרטים




אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב

  פורום
אבנר שטמר, משרד עורכי דין

עורך דין לעומתי -יש עילה לתביעתו?



  עורך דין לעומתי -יש עילה לתביעתו?
שרה
  28.05.2015
12:45
 
שלום,
ברצוני לברר אם הנתונים הבאים הינם עילה לתביעה משפטית את עורך הדין שמייצג אותנו בתביעה בגין תאונת דרכים, שעברנו לפני 8 שנים, ועד כה לא נסתיימה:
1. התביעה הוגשה לבית המשפט המחוזי בירושלים, על ידי עורך דין תל אביבי מפורסם.
2. התביעה הוגשה עבורי ועבור אישי בנפרד, היות שנסענו באותו הרכב לאותה המטרה, ניחום אבלים.
3. מירב תשומת הלב הוסבה כל העת לתביעתו של אישי בנפרד, שכן הוא נפגע קשות, ועבר מצד אחד, טיפולים
רבים ומאידך - תיחקורים רבים על ידי הנתבעת, חברת הביטוח, ועל ידי מומחי בית המשפט. את התיחקורים הייתי מגדירה כהתעללו. מתמשכת, בין היתר - שליחתו להסתכלות בבית חולים פסיכיאטרי במחלקה סגורה, הגשת חוות דעת של המומחית שארכה שנתיים, ושלאחרונה נמצא, שיש ממצאים שמעידים שטעתה.
4. לפני מספר חדשים הציע לנו עורך הדין לגשת לגישור. אנחנו לא הסכמנו, והוא כמעט כפה עלינו זאת, הן בהתרסה נגדנו שאנחנו איננו מסוגלים לקבל החלטה כזו, ובטענות שאם לא -אז המשפט יארך עוד שנתיים שלוש, וגם " האם זה השופט שאת רוצה שיכריע את המשפט"?, וכמוכן: הכסף יכול להכנס תוך חודש. מתחילת ההצעה דרך התהליך עברו 7 חודשים ואין עדיין תשובה.
5. יש לציין, שההצעה של עורך הדין שלנו הוחבאה מאיתנו עש הרגע שהגענו לדיון הגישור, כי כל בקשותי לקבל לפני כן את ההצעה שגיבש, עלו בתוהו, בהתעלמות מוחלטת ללא מענה.
6. יש לציין, שההצעה שלו כפי שנתגלתה בישיבת הגישור הינה גבוהה ב 60% ממה שנציגת חברת הביטוח הציעה.
7. אני ואפוטרופסיו של אישי בנפרד שקלנו לעזוב את עורך הדין הזה, אבל אנחנו לא מנוסים ואנחנו חוששים לעשות את הצעד הזה.
8. היו עוד כשלים במהלך התקופה שבין הגשת התביעה ועד היום (6 שנים וחצי) באופן, שעורך הדין לא הגיש בנפרד עבורי תביעה ולא התקדם איתה, אלא דחה אותי בטענות: התביעה שלך כרוכה בתביעה של אישך וכמו כן - "אין בשר" לתביעה שלך. לא הבנתי בדיוק את המונח, אבל גם לא דאג להבהיר לי.
9. רצה הגורל ועברתי תאונת דרכים נוספת לפני 4 שנים, וכשאמרתי לעורך הדין איך הוא יתמודד עם העובדה הזו, הוא לא ענה לי.
10. הגשתי תביעה על התאונה השנייה, ועורכת הדין השתוממה מאד ולא הבינה מדוע לא התקדם עם התביעה הראשונה שלי. מכל מקום, עכשיו נראה לי, שאין טעם להגיש, כי החומר הרפואי שלי לא יהיה תקף לאור העובדה שעברתי תאונה נוספת. כך, שבעצם הפסדתי את הפיצוי לנזק התאונתי, ולפיכך הוא כרך אותנו ביחד וכשרציתי לדעת איך מחולקת הצעתו לפיצויים הוא אמר שנקבל סכום גלובלי ונתחלק בו אישי שנפגע קשות (מוחית ונפשית), בני שטיפל בו ומשמש אפוטרופוס ואני - כמיטיבת הנזק, שהוא שוהה בביתי מאז התאונה.
11. האם אתה רואה כאן עילה לתביעה נגד עורך הדין, שלאורך הדרך התנהג בלעומתיות נגדנו, ולא לחם, לטעמי, את מלחמתנו? אם כן - מתי לעשות זאת, (לאחר החלפתו ? בשלב זה) או מתי?
להזכיר: אנו ממתינים עדיין לתוצאות הגישור.
אגב, גם בסמוך לאחר הגשת התביעה שלח אותי להתמודד עם הביטוח הלאומי בעצמי למרות, שלפי מה שאני קוראת במאמריך, זוהי חובה שחלה על עורך הדין המייצג בתאונת דרכים. הביטוח הלאומי -עוד חזית מלחמתית קשוחה).
תודה מראש וברכה

  תגובה מאת:
עורך דין אבנר שטמר
  28.05.2015
16:07
 
גב' שרה הנכבדה,

פניה מפורטת וארוכה כל כך אינה מתאימה לפורום.

עורך דין אבנר שטמר
הדברים לעיל אינם ממצים, אינם בגדר חוות דעת משפטית והם מבטאים התרשמות ראשונית בלבד שאין בצידה אחריות מקצועית. בדרך כלל ראוי לפנות לעורך דין בסודיות ולהציג בפניו את מלוא המידע והמסמכים הדרושים לעניין.

  תגובה מאת:
שרה
  29.05.2015
11:13
 
מתנצלת.
לא ראיתי בשום מקום הנחיות לשימוש בפורום.
אי לכך, אבקש למחוק מהפורום את פנייתי.
דרך אגב, מצאתי כי רבות מתשובותיך
דומות לתשובה שניתנה לי.

אודה על מחיקת פנייתי

  תגובה מאת:
עו"ד אבנר שטמר
  31.05.2015
11:46
 
גב' כהן הנכבדה,
בקשתך תועבר לטיפול.
עו"ד אבנר שטמר

הדברים לעיל אינם ממצים, אינם בגדר חוות דעת משפטית והם מבטאים התרשמות ראשונית בלבד שאין בצידה אחריות מקצועית. בדרך כלל ראוי לפנות לעורך דין בסודיות ולהציג בפניו את מלוא המידע והמסמכים הדרושים לעניין.


הוספת תגובה


הערה: אין לראות במערכת שליחת הודעות זו אמצעי רשמי למסירת הודעות למשרד



לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או השאירו פרטים


אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב