לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או
השאירו פרטים




אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב

  פורום
אבנר שטמר, משרד עורכי דין

רשלנות של עו"ד שלי



  רשלנות של עו"ד שלי
אילי
  30.07.2014
17:47
 
התגרשתי בדצמבר 2013, ניחתם הסכם גירושין באמצע נובמבר ועל גרושי באחד הסעיפים היה להציג מסמכים ממקום עבודתו לשם איזון משאבים תוך 14 יום. גרושי לא עמד בסעיף זה ולכן נאלצתי לשכור עו"ד פרטי במרס 2014 ע"מ שידרוש את הנתונים ממקום עבודתו. ביקשתי מעו"ד לפתוח תיק לשם הוצאת צווים למקום עבודתו של גרושי אך הוא טען שיש להוציא קודם מכתבים לאקטואר ע"מ שידרוש את הנתונים(יש לציין שאקטואר אמר שהוא לא יכול לחשב מכיוון שאין נתונים) אך עו"ד שוב שלח לו מכתב הבהרה ובכך בזבז את הזמן, גם מכתב שהיה צריך להוציא למקום העבודה לקח לו לפחות שבועיי. עו"ד מנסה למשוך ולמרוח את הזמן וממרס ועד היום לא הוציא צווים הדרושים למקום עבודתו למרות הפצרותיי, מה גם שביהמ"ש יצא לפגרה ולטענתו לא ניתן להגיש תביעות חדשות. אני מרגישה שעו"ד לא שומר על האינטרסים שלי מאחר שמחודש ספטמבר עליי לשלם את מחצית המשכנתה, אם העו"ד היה מגיש את הצווים יכולנו כבר לדעת את כל הנתונים ולמכור את הבית המשותף. ניראה לי שהעו"ד שלי ושל גרושי רוצים להיות כונסי נכסים ולכן עו"ד מנסה למרוח את הזמן כשהוא יודע שאני לא עובדת ויהיה לי קשה לשלם את המשכנתה ובכך
להביא אותי לתהום ואז הם ימונו ככונסי נכסים . עו"ד לא רואה את טובתי.
מה גם ששילמתי לו שכ"ט ע"ס 40000 שח והביא לי קבלה רק על 5000 שח. עירבתי את אחיי ע"מ שידרשו ממנו לזרז את ההליכים אך הוא כל הזמן מתחמק והביא אותי בכוונה למצב שביהמ"ש יצא לפגרה(שכרתי אותו ממרס) אני מרגישה שהוא מעכב אותי בכוונה. איפה ניתן להתלונן? מה גם שלא הצהיר על הכספים שנתתי לו מסרב לתת לי קבלות על היתרה. מה עליי לעשות?

  תגובה מאת:
עו"ד אבנר שטמר
  31.07.2014
12:46
 

גב' אילי הנכבדה,

פנייתך מרובת פרטים וקשה להבין ממנה מה רצונך.
אני מציע שתטלפני כדי לתאם פגישה אליה תביאי את כל המסמכים הרלוונטיים.

עו"ד אבנר שטמר
הדברים לעיל אינם ממצים, אינם בגדר חוות דעת משפטית והם מבטאים התרשמות ראשונית בלבד שאין בצידה אחריות מקצועית. בדרך כלל ראוי לפנות לעורך דין בסודיות ולהציג בפניו את מלוא המידע והמסמכים הדרושים לעניין.


הוספת תגובה


הערה: אין לראות במערכת שליחת הודעות זו אמצעי רשמי למסירת הודעות למשרד



לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או השאירו פרטים


אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב